Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl. Zij zijn dagelijks bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 21:00 uur, zaterdag en zondag tussen 09:00 - 17:00 uur.  

Corona maatregelen
Zijn de BLUE Wellness locaties geopend?

Alle BLUE locaties gaan vanaf 5 juni weer volledig open. Dit betekent dat je vanaf 5 juni weer volledig kunt komen genieten van al onze sauna- en wellnessfaciliteiten inclusief onze lounge, restaurant en rustruimtes. Ein-de-lijk kun je weer komen genieten van een compleet wellness-moment!  Op deze pagina vertellen we je meer over de heropening van onze baden.

Wat zijn jullie actuele openingstijden?

Alle BLUE locaties gaan vanaf 5 juni weer volledig open, dagelijks van 10:00 tot 23:00 uur. Dit betekent dat je vanaf 5 juni weer volledig kunt komen genieten van al onze sauna- en wellnessfaciliteiten inclusief onze lounge, restaurant en rustruimtes. Ein-de-lijk kun je weer komen genieten van een compleet wellness-moment! 

Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Welke maatregelen zijn er extra van toepassing?

Er zijn extra maatregelen van kracht. Deze kun je op deze pagina vinden en bekijken. Als je een bezoek brengt aan de BLUE Wellnesslocaties ga je akkoord met deze maatregelen/voorwaarden.

Zijn de beauty- en massagesalons geopend?

Onze BLUE Beautysalons zijn geopend. Je kunt komen genieten van een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeling. Kijk voor het volledige aanbod en het maken van een reservering op deze pagina.

Ik heb wellnessvouchers en/of e-tickets, blijven deze langer geldig?

Ja, we verlengen bijna alle vouchers en/of e-tickets met een aflopende geldigheid tussen 15 december 2020 t/m 1 mei 2021 tot 1 september 2021. Reserveren kan online via de instructies op jouw voucher en/of e-ticket. Werkt jouw voucher niet (meer)? Neem dan telefonisch contact met ons op. Onze medewerkers kunnen je vertellen of je voucher wel of niet verlengd is.

Heb je nog tickets van een BLUE Wellness Tour in je bezit? De geldigheid van deze actie hebben wij verlengd tot 26 december 2021.

Ik heb nog gratis entree tickets van BLUE in mijn bezit. Zijn deze nog geldig?

Gratis entree vouchers welke uitgegeven zijn vóór 31 december 2020 zijn helaas niet meer geldig. Door de corona maatregelen kunnen onze locaties een veel lagere capaciteit aan gasten aan. Hierdoor zijn we helaas genoodzaakt om gratis vouchers niet meer toe te laten. Gratis entree voucher welke uitgegeven zijn na 1 januari 2021 zijn geldig tot en met de datum welke vermeld staat op de voucher op basis van actiebeschikbaarheid. Door de lage capaciteit zijn veel dagen voor actievouchers snel volgeboekt. Tijdig reserveren is dus zeer verstandig.

Reserveren
Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.