Sluit menu

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl. Zij zijn dagelijks van maandag t/m zondag bereikbaar tussen 09:00 - 17:00 uur. 

Corona maatregelen
Zijn de BLUE Wellness locaties geopend?

De BLUE Locaties zijn sinds 3 maart 2021 gedeeltelijk geopend. Dat wil zeggen dat onze beautysalons weer opgestart zijn. Je kunt sinds die datum dus weer bij ons terecht voor een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeling. Helaas blijven alle overige faciliteiten gesloten t/m minimaal 10 mei 2021.

Heb je een reservering gepland staan in de sluitingsperiode? Dan ontvang je van ons persoonlijk bericht per mail.

Ben je in het bezit van entreevouchers met een aflopende geldigheid t/m 1 april 2021? Dan worden deze verlengd tot 1 juni 2021. Deze verlenging is vanaf het moment dat we weer openen verwerkt en vanaf dan is het reserveren weer mogelijk binnen de vernieuwde geldigheidstermijn.

Wat zijn jullie actuele openingstijden?

Op dit moment zijn onze wellnesslocaties enkel geopend voor beautybehandelingen en massages. We hopen vanaf 11 mei 2021 onze sauna- en wellnessfaciliteiten inclusief restaurant weer te mogen openen.
De beauty- en massagesalons zijn in principe iedere dag geopend op basis van beschikbaarheid en reservering. Tijdens het reserveren (online of telefonisch) hoor zie (of hoor) je de beschikbaarheid.

Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om behandelingen te ondergaan zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Zijn de beauty- en massagesalons geopend?

Sinds 3 maart 2021 zijn onze BLUE Beautysalons weer geopend. Vanaf nu kun je dus weer genieten van een ontspannende massage of effectieve gezichtsbehandeing. Alle overige faciliteiten mogen we helaas nog niet openen vanwege de corona maatregelen.

Ik heb wellnessvouchers en/of e-tickets, blijven deze langer geldig?

Ja, we verlengen vrijwel alle vouchers en/of e-tickets met een aflopende geldigheid tussen 15 december 2020 t/m 1 april 2021 tot 1 juni 2021. Reserveren kan online via de instructies op jouw voucher en/of e-ticket. Werkt jouw voucher niet (meer)? Neem dan telefonisch contact met ons op. Onze medewerkers kunnen je vertellen of je voucher wel of niet verlengd is.

Let op! Cadeaukaarten van Your Healthy Escape worden niet verlengd.

Ik heb een behandeling geboekt, gaat deze nog door?

Ja, onze beauty- en massagesalons zijn geopend. Jouw reeds gereserveerde behandeling gaat dus gewoon door. Heb je een behandeling inclusief entree geboekt? Dan ontvang je persoonlijk bericht van ons per mail.

Ik heb een reservering staan in de periode dat de wellnesslocaties gesloten zijn, wat nu?

Je ontvangt van ons persoonlijk bericht per mail binnen 24 uur na een persconferentie.

Ik heb een toekomstige reservering staan voor de periode ná de sluitingsperiode, gaat deze gewoon door?

Vooralsnog kan jouw reservering gewoon doorgaan. Mocht het zo zijn dat jouw reservering alsnog binnen de sluitingsperiode valt, dan zullen we je zodra dit bekend is persoonlijk per mail informeren.

Reserveren
Is reserveren noodzakelijk?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kunnen behandelingen gelijktijdig plaatsvinden?

Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.