Sluit menu
BEAUTY KLEPPERMAN

Veelgestelde vragen

De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met het BLUE Contact Center via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.

Alle vragen rondom Corona
Is het vanaf 25 september verplicht om een coronatoegangscode te tonen?

Nee, dit is niet verplicht voor het gebruik van onze sauna- en wellnessfacilteiten. Wil je tijdens jouw bezoek ook gebruik maken van ons wellnessrestaurant? Dan dien je wel bij het inchecken een Coronatoegangsbewijs te tonen. We hopen op je begrip.

Zijn de BLUE locaties geopend?

Alle BLUE locaties zijn sinds 5 juni 2021 weer volledig geopend. We staan dagelijks voor je klaar van 10:00 tot 23:00 uur.

Vergeet niet om je bezoek vooraf te reserveren, dat is namelijk nog steeds verplicht.

Zijn de beauty- en massagesalons geopend?

Onze BLUE Beautysalons zijn regulier geopend. 

De geldigheid van mijn voucher en/of e-ticket is verstreken, kan ik deze nog gebruiken?

Nee. We hebben alle vouchers, e-tickets en andere bonnen gedurende de corona-periode ruimschoots verlengd. De uiterste inleverdatum was 1 september 2021. Het is niet meer mogelijk om vouchers met een verlopen geldigheid in te wisselen.

Ben je nog in het bezit van BLUE Wellness Tour tickets met een geldigheid tot 1 oktober 2021? Door de langdurige sluiting in het begin van 2021 hebben we de geldigheid verlengd tot 26 december 2021. Je kunt met de unieke codes regulier reserveren via onze website.

Is de geldigheid van mijn BLUE Wellness Tour verlengd?

Ja, de geldigheid van de BLUE Wellness Tour 2020/2021 is verlengd tot 26 december 2021. Dus in plaats van tot 1 oktober kunt u nog tot 26 december 2021 gebruik maken van uw BLUE Wellness Tour welke u heeft gekocht in 2020.

Let op! Alle andere acties, vouchers en e-tickets welke zijn aangekocht vóór of in 2020 zijn niet meer geldig.

Reserveren
Moet ik vooraf reserveren?

Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.

Behandelingen
Hoe laat vindt mijn geboekte behandeling plaats?

Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven. 

Kan ik mijn voorkeur voor de behandeltijd doorgeven?

Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.

Kan ik op de dag zelf ook nog behandelingen reserveren?

Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren. 

Cadeaukaarten
Kan ik een cadeaukaart ook aan de receptiebalie kopen?

Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.