Veelgestelde vragen
De meest gestelde vragen vind je hieronder. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via 0347 754 760 of info@bluewellness.nl.
Nee, helaas zijn we genoodzaakt om onze locaties tijdelijk te sluiten. De overheid heeft bepaald dat de sluiting in eerste instantie voor een periode van drie extra weken zal zijn. Dit betekent dat onze locaties op 10 februari 2021 weer zullen openen. Heb je een reservering gepland staan in de sluitingsperiode? Dan ontvang je van ons persoonlijk bericht per mail.
Ben je in het bezit van entreevouchers met een aflopende geldigheid t/m 1 maart 2021? Dan worden deze verlengd tot 1 mei 2021. Deze verlenging is vanaf het moment dat we weer openen verwerkt en vanaf dan is het reserveren weer mogelijk binnen de vernieuwde geldigheidstermijn.
Nee, helaas zijn we genoodzaakt om onze locaties tijdelijk te sluiten. De overheid heeft bepaald dat de sluiting in eerste instantie voor een periode van drie extra weken zal zijn. Dit betekent dat onze locaties op 10 februari 2021 weer zullen openen.
Helaas zijn onze wellnesslocaties op dit moment gesloten. Op dit moment gaan wij ervan uit dat wij vanaf 10 februari 2021 onze locaties weer kunnen openen.
Ja, we verlengen alle vouchers en/of e-tickets met een aflopende geldigheid tussen 15 december 2020 t/m1 maart 2021 tot 1 mei 2021. Reserveren kan online via de instructies op jouw voucher en/of e-ticket.
Let op! Heb je nog vouchers en/of e-tickets in je bezit van de Wellnessboot en heb je deze niet voor 1 oktober 2020 verzilverd voor een nieuwe voucher en/of e-ticket? Dan is het helaas niet meer mogelijk om gebruik te maken van je vouchers en/of e-tickets. Deze vouchers en/of e-tickets kunnen niet worden verlengd.
Je ontvangt van ons persoonlijk bericht per mail.
Vooralsnog kan jouw reservering gewoon doorgaan. Mocht het zo zijn dat jouw reservering alsnog binnen de sluitingsperiode valt, dan zullen we je zodra dit bekend is persoonlijk per mail informeren.
Ja, reserveren is noodzakelijk en i.v.m. de maatregelen rondom het Coronavirus zelfs verplicht. Het is niet mogelijk om de BLUE wellnesslocaties te bezoeken zonder vooraf gereserveerd te hebben. Reserveren kan online via onze website. Klik hier om direct te reserveren.
Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen je opgegeven (online) aankomst- en vertrektijd. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
Kom je met meerdere personen, dan doen wij onze uiterste best om de behandelingen gelijktijdig te plannen. Wij kunnen dit echter niet met zekerheid garanderen. De behandeltijden worden bij aankomst aan je doorgegeven.
Wij doen onze uiterste best om aan je wensen te voldoen. Echter kunnen wij de tijden niet met zekerheid garanderen. Behandelingen kunnen plaatsvinden tussen de door jou opgegeven aankomst- en vertrektijd. De tijden van de behandelingen worden bij aankomst aan je doorgegeven.
Beauty behandelingen en massages zijn erg populair. We raden je daarom aan om vooraf je gewenste behandeling te reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Indien beschikbaar kun je op de dag zelf nog een behandeling reserveren.
Het is mogelijk om zowel online als aan de receptiebalie een cadeaukaart aan te kopen. Let op! Dit is alleen mogelijk voor cadeaukaarten. Acties zijn, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven, alleen online in onze webshop te koop. Kijk dus altijd goed naar de voorwaarden om teleurstellingen aan de receptie te voorkomen.